INFORMATII UTILE

1. Pentru o buna colaborare va rugam sa tratati cu atentie toate informatiile de pe site. 

2. Vom refuza sa colaboram cu persoane care nu respecta procedurile de pe site, nu au o atitudine civilizata, anuleaza comenzi, refuza comenzi, trateaza cu superficialitate informatiile de pe site, dubleaza comenzi, pun presiuni sau urgenteaza comenzi. 

3. Indiferent de situatie, nu urgentam comenzi. 

4. Adresele de livrare si datele de facturare trebuie sa fie complete si corecte. In cazul persoanelor fizice, la date de facturare trebuie sa scrieti numele complet asa cum apare el in buletin. In cazul in care folositi doar prenumele sau porecla sau nick name sau orice alta forma decat cea reala, comenzile se anuleaza automat. In cazul adreselor acestea trebuie sa contina absolut toate informatiile: judet, localitate, strada, numarul strazii, Bloc daca este cazul, scara daca este cazul, etaj daca este cazul, apartament daca este cazul, spatiu comercial daca este cazul. 

5. Este important ca adresele sa fie cat mai clare si fara confuzie. Scrieti " Str " pentru Strada ca sa ne dam seama ca este vorba de numele strazii. Specificati inaintea denumirilor daca este comuna sau sat ca sa stim. Se intampla uneori ca unele persoane sa treaca informatii gresite care creaza confuzie. De exemplu trebuie sa facem o livrare in localitatea Dumbravita, judetul Timis. In aceasta situatie este eronat sa scrieti si Timisoara, cum se intampla uneori. Nu faceti altceva decat sa creati o confuzie si sa nu stim unde trebuie sa livram, daca in Dumbravita sau in Timisoara. Ele sunt 2 localitati total diferite, ce nu au nicio legauta intre ele. 

6. Acceptam doar numere de telefon din Romania la numar de contact. In caz contrar, comanda se anuleaza.

7. Nu se accepta completari la comenzi. Daca ati uitat ceva, trebuie sa faceti o noua comanda. Nicio alta forma de incercare de completare, nu este permisa. Daca ne trimiteti pe email ca vreti sa completati o comanda sau ne cereti sa unim o comanda cu alta, aceasta/acestea se anuleaza automat. 

8. Nu avem posibilitatea sa controlam intervalul orar de livrare al curierilor, motiv pentru care va rugam sa folositi adrese de livrare la care mai mereu este cineva. 

9. Optiunea de deschidere colet nu este disponibila pentru siteul nostru. Cine nu ne cunoaste si nu are incredere in noi,va  rugam sa folositi alte siteuri. Suntem pe piata din 2014, suntem o firma reprezentativa in Romania in domeniul frizeriei si ne supunem tuturor legilor din Romania. 

10. Va rugam sa folositi ca metoda de contact doar modalitatea oficiala prezentata pe site la rubrica " Contact ". Va rugam sa respectati timpii de raspuns fara a pune presiuni in acest sens. 

11. Atunci cand ne dati un email, va rugam sa scrieti continutul emailului in corpul emailului, ci nu sa inghesuiti tot textul in rubrica " Subiect ". Rubrica " Subiect " asa cum ii spune numele este conceputa doar pentru a oferi un titlu Emailului compus din 1-5 cuvinte. Este important ca emailurile sa le trimiteti intr-un mod corect. Emailurile a caror continut va fi scris in rubrica " Subiect ", vor fi sterse automat, pentru ca sunt emailuri incorecte. 

12. Dupa ce trimiteti un email este posibil ca raspunsul nostru sa intre ori in rubrica Inbox sau in rubrica Spam. Va rugam verificati cu atentie ambele rubrici.

13. Ne rezervam dreptul sa nu raspundem la emailurile care nu fac sens sau la emailurile a caror raspunsuri sunt exprimate deja pe site. 

14. Dupa ce plasati o comanda, primiti imediat un mesaj pe site care confirma inregistrarea comenzii cu succes. Acest mesaj reprezinta o confirmare clara si nu mai este necesar niciun demers, doar sa asteptati comanda. Va rugam dupa acest pas, sa nu ne dati email pentru a ne intreba daca am primit comanda. Acest lucru ingreuneaza procesul din depozit, fiind un factor ce ne afecteaza eficienta. Mesajul primit pe site in secunda urmatoare finalizarii comenzii este Suficient. Presiunile duc ca si rezultat la anularea comenzii. 

15. In ceea ce priveste livrarea comenzilor, va rugam sa tineti cont ca zilele exprimate in ghidul de livrare sunt zile lucratoare, nu calendaristice. De asemenea tineti cont ca in anumite perioade de gen Black Friday, Sarbatori etc pot exista intarzieri. Presiunile duc la anulari de comenzi. 

16. Comportamentele necivilizate, hartuirile, comenzi false sau orice alte comportamente care contravin legilor din Romania, vor fi denuntate catre autoritatile competente. 

17. Stocurile nu sunt sincronizate in cadrul magazinului, ceea ce inseamna ca exista posibilitatea sa comandati anumite produse, dar in momentul facturarii acestea sa nu mai fie pe stoc. Acele produse nu vor fi facturate, asadar nu le veti plati. Daca cel putin 75% dintre produsele comandate de Dvs se regasesc pe stoc, ne rezervam dreptul sa procesam comanda facturand doar produsele existente, acestea sunt produse pentru care v-ati manifestat dorinta ferma de achizitie. Va asiguram ca nu vom inlocui produsele inexistente cu alte produse. 

18. Orice eroare provenita dintr-o greseala umana in cadrul firmei noastre, fara nicio urma de rea intentie, ne-o asumam sa o rezolvam pe cale amiabila si pe costurile noastre. 

19. Daca dintr-o greseala umana, au fost trimise cantitati mai mari de produse sau produse mai scumpe, va anuntam ca din punct de vedere legal nu aveti dreptul sa le retineti, ci trebuie sa ne anuntati. Produsele obtinute din eroare si nereturnate intra in categoria de bunuri necuvenite si se pedepseste conform Art 243 cu inchisoare intre 1 si 3 luni sau amenda. 

20. Refuzul unui colet genereaza cheltuieli de livrare tur-retur, cheltuieli care conform legii cad in responsabilitatea clientului care a generat comanda.. Sumele de transport generate in astfel de cazuri vor fi facturate de catre noi si trimise clientului pentru plata acestora. Refuzul platii cheltuieilor de transport generate din vina clientului, va duce la sanctiuni conform legii. De asemenea, clientii care refuza o comanda vor fi trecuti in black list, astfel incat vom incheia orice forma de colaborare cu acestia. 

21. Va rugam sa folositi DOAR adrese de email corecte, care va apartin si la care aveti acces, altmiteri comenzile se vor anula. 

22. Va rugam sa folositi numere de telefon corecte, care va apartin si la care aveti acces, altmiteri comenzile se vor anula. 

23. Nu oferim discounturi suplimentare comenzilor deoarce preturile de pe site sunt setate cu adaousuri foarte mici deja, fiind cele mai bune preturi posibile. 

24. Nu putem efectua comenzi mai mici decat comanda minima setata si prezentata in cadrul magazinului. 

25. Nu aveti posibilitatea de a alege o firma de curierat anume. Coletele se vor trimite doar cu firma de curierat agreata de catre Barbosul Prietenos SRL. 

26. Nu exista posibilitatea platii cu cardul la curier. Curierul incaseaza doar Cash. 

27. Cand vine vorba de seminarii, facturile tin loc de bilete. Toate informatiile legate de un seminar, precum locatie, ora vor fi afisate la descrierea seminarului respectiv, imediat cum vom cunoaste toate detaliile. Uneori se poate intampla ca acest lucru sa fie cu cateva zile inainte de seminar. Stabilirea locatiei unui seminar tine de multe ori cont si de numarul participantilor, informatie pentru care uneori trebuie sa asteptam o data mai apropiata de evenimente pentru a o putea stabili corespunzator. In concluzie, nu este necesar sa ne dati email sa ne intrebati detaliile, ci doar sa urmariti siteul. Neinformarea acestui aspect din partea Dvs nu conduce la posibilitatea solicitarii banilor inapoi. Evenimentele sunt nerambursabile. 

28. In cadrul evenimentelor, atitudinea necivilizata, o stare de conduita necorespunzatoare, starea de ebrietate conduc automac la evacuarea din sala. 

29. In cadrul evenimentelor este interzis complet fumatul in interior sau consumul oricarei substante interzise de lege. In cazul constatarii unei siituatii de consum de substante interzise, vom proceda imediat la anuntarea autoritatilor competente. 

30. Diplomele aferente oricarui eveniment organizat de Barbosul Prietenos sunt oferite doar celor care stau pana la finalul evenimentului. Orice alta situatie nu este supusa niciunei exceptii. 

31. In cadrul evenimentelor pot exista mici decalaje de timp generate de detalii tehnice sau situatii neprevazute. 

32. Nu folosim profilurile de Facebook sau de Instagram pentru chat. Aceste 2 canale le folosim doar pentru postari/story cu titlu informativ. Pentru orice tip de comunicare, va rugam sa folositi exclusiv canalul prezentat mai sus ca fiind un canal oficial de comunicare. 

33. Nu discriminam pe absolut nimeni, insa ne rezervam dreptul de a selecta clientii cu care colaboram in functie de: comportament, atitudine, seriozitate, respectarea procedurilor de pe site, respect reciproc si incredere. 

34. Daca consideram ca anumite comenzi prezinta riscul de a fi comenzi ce ar putea sa nu fie onorate, ne rezervam dreptul sa cerem plata comenzii prin transfer bancar inainte de livrarea acesteia.